18/2/10


Com m'inspires besuguet!


I saps que, com a escèptica empedreïda i frustrada i la més contradictòria de totes, em costa molt trobar una resposta que pugui considerar real; tot i això, i tot i creure que els actes tenen molta més efectivitat, adoro les paraules, i com ja has comprovat, tinc dies misantrops, però prefereixo reconèixer el meu egoisme - també empedreït - i dir que me la pela pràcticament tota la resta mentre tingui la meva dosi de somriures per rebre i per donar.

Igualment us adoro, revolucionaris en potència. Jo em conformo amb aprendre mínimament a viure i dir que, a diferència de molts, m'és igual que les meves cendres acabin dins un trist contenidor.

2 comentarios:

  1. no si ara em tornaré adicta a comentar-te (:

    querida maestra, soy una revolucionaria en potencia, muéstrame el camino para convertirme en un acto como tú así lo eres xDD
    (ha sonat culte i tot, si t'enrecordes de la conversa sortint de l'uni...)

    ResponderEliminar